Valet 2010

Jag sitter och tittar på valdebatten på tv4 och känner mig mer förvirrad än någonsin. Vad f*n ska man rösta på? Tycker både de rödgröna och alliansen kommer med bra och mindre bra svar på frågorna. Om de nu kan kallas svar för de pratar väldigt mycket omkring frågorna tycker jag. Kan iofs vara för att jag inte riktigt förstår deras språk, men då är jag ju iofs en utav de som de vill ska förstå så att de vinner min röst.

Har du bestämt vad du ska rösta på? Berätta gärna hur och varför!!??


Kommentarer
Postat av: gabriella,

jag ska rösta rött iallafall.. varför vet jag inte riktigt, har nog blivit påverkade av vad andra sagt. att det är bäst för oss ungdomar att rösta rött bla bla.. sen är farmor socialdemokrat, så deras parti har pratat med mig.. är helt kluven! :s

2010-09-17 @ 16:59:52
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Bloglovinbyten - Ja

Detta val är som en stor såpa, men jag röstar grönt för att jag vill inte att vårat land ska fortsätta att trampa på dom som redan ligger.

2010-09-18 @ 14:04:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback