Såhär är det!

Snälla Svärfar skjutsade mig precis till statoil så att jag fick hämta ut mina böcker. Jag trivs på statoil. Alltid trevlig personal där.. :) Och så är man ju alltid lite extra glad när man går dit och får paket med sig hem hehe.

Jag borde, måste, men vill inte, läsa klart avhandlingen inför morgondagens seminarium. Känns som att jag kommer sitta tyst som musen imorgon för jag vet inte vad jag ska säga om denna text. Förhoppningsvis kommer man väl kanske igång genom att andra delar med sig av sina tankar och åsikter. Kanske! Lektionen är i varje fall mellan 9-12 sedan är det HELG!!!!
HELGEN
Vi kommer att bo i Maddes lägenhet fredag-söndag och det blir innebandy för hela slanten. Henrik på planen och jag på läktaren. Förhoppningsvis gör familj och vänner mig sällskap nån match så jag slipper känna mig helt alone!
011.JPG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback