Svettades blöt

Vaknade om och om igen i natt. Varannan gång frös jag och varannan gång svettades jag så jag var helt blöt. FEBER? Jag vet inte, men när jag vaknade nu så mådde jag ju bra. (peppar, peppar)
Nu snart kommer Ulf, Agneta och Madde och hämtar mig. Vi ska åka till Karlstad och shoppa loss lite innan Henriks match. Måste bland annat hitta presenter till Lilla Prinsessan. Blir förmodligen nått i klädväg. Favoritfärgen är rosa och nästan inget annat duger. Och så älskar lilla damen leginns. Men det är väl dags att börja bry sig om utseendet nu, hon är ju trots allt fyra år?????? hehe... skruttfia!
Nej måste göra mig klar! Ha en bra lörDAG så kanske vi hörs mer ikväll!!
p.s VAD ÄR DET HÄR FÖR JÄKLA VÄDER? Grrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback