Oxhälja får klara sig utan oss i år!

Jag och Madde har precis tittat på film. Jag såg första hälften och hon den andra. Vi var lite trötta skulle man väl kunna säga..:P

Nu har dock Madde tagit sin väska och lämnat mig ensam i sitt hem. Vi ska ju byta lägenhet för helgen. Marken i Filipstad och Innebandy cup i Karlstad. Fullt upp för oss alla hehe. Såhär ser helgen ut...

3/9 18.45 Skoghall-Nor 92 (Gjutaren)

4/9 13.45 Skoghall-GS86 (Scandic Arena)

4/9 20.15 Skoghall-KAIS Mora (Scandic Arena)

Och så hoppas vi självklart att det fortsätter på söndag med slutspelsmatcher och en avslutande vinst i finalen!!!! 
Kom gärna och gör mig sällskap på läktaren!!! Kan nog bli en hel del dötid för min del så jag tänker ta med mig plugg...



 
Verkar inte vara den roligaste boken, but a girl´s gotta do what a girl´s gotta do!
Dagens seminarium gick förresten smidigt! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback