Detta är min fredag den 24 september 2010.

Hjälp vilka bra filmer alla grupper hade gjort. Så jäkla kul att få ta del av. Verkligen! Fick mycket bra kommentarer kring våran och dessutom lite att tänka på till nästa gång. Superbra! Efter alla redovisningar med endast 15min paus så kan jag lova att huvudet längtade efter helg och magen efter mat. For genast hemåt och köpte med en sallad på vägen.

Nu ska jag nog lyfta min trötta kropp och städa lite här hemma. alltid skönt att städa på fredagar. Känns verkligen som helg sen då när man får krypa upp med sin älskling i soffan, äta gott och titta på idol!! Världens bästa fredag.
Om ett par timmar kommer dessutom Madde som vill få bort lite slitna toppar. Det ska jag väl kunna ordna!!


hahaha jag har världens tröttaste katt bredvid mig nu. Stina står och trampar med hängande ögonlock. Snart dimper hom förmodligen ner i mitt knä och somnar djupt. Bäst jag reser mig genast för sedan har jag inte hjärta att störa henne... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback