Vi fick minsann lite gjort ändå!

Idag har jag och älsklingen städat, tvättat, handlat och pluggat. Låter ju hur bra som helst, inte sant? Hehe, ja vi har faktiskt fått en hel del gjort även om det känns som att vi inte gjort ett dugg på hela dagen. Tittat på film har vi hunnit med dessutom. Nu ska vi se... ja just "The back up plan" hette den. Den va bra!!!

Imorn ska jag tillbaka till Karlskoga och återigen mysa med smått. Denna gång är det fasters älsklingar som ska få besök. Känns som en evighet sedan jag träffade dem. Längtar galet mycket efter dem. Henrik har match mot Växjö, i Växjö. Stackarn! Kommer väl inte hem förrän sena kvällen. Hoppas de vinner iallfall!

Nu ska jag se färdigt på Grey´s och sedan lägga mig och läsa Klick! Om jag orkar. Känner att ögonen börjar bli tunga. Inte konstigt iofs, klockan är ju snart halv elva... :P hehe.

Sov Gott mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback