Fredagsmys i Karlskoga

Igår tog vi alltså med oss en hemmagjord blöjtårta och åkte till Sofie, Andreas, Noah och Theo. Himlen var underbart vacker på vår väg dit...

 

 

Lillskrutten Noah hade över 40 graders feber när vi kom dit och var såklart jätteledsen och hängig. Han somnade ganska snabbt efter vi kom dit och när han vaknade en stund senare så var han superpigg och glad. Busade som bara den, vilket vi tyckte om såklart hehe. Och jösses så go han var mot sin lillebror Theo.

Jag var självklart en tjuv denna afton och snodde åt mig Theo så att han låg hos mig nästan hela kvällen. Måste ju passa på när man väl är där.. ;).

Som ni kanske förstår så var kvällen kanon. Sofie och Andreas bjöd dessutom på supergod mat, godis och världens bästa sällskap. Vi tittade på idol medan vi busade med Noah, gosade med Theo och pratade. Är inte heeelt nöjd med kvällens avslut på programmet, men avslutet på min kväll hos denna familj var kanon då jag fick en myskram av Noah.. ;)

   

  

  



Välkommen till världen lilla trollet!



TACK ni mysiga 4 för en underbar fredag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack själva vännen! Vi hade jättemysigt=) Å vilken fin blöjtårta Theo fick, jag kommer inte kunna med å ta sönder den! Den ska få va precis som den e pryda Theos rum sen=)

2010-10-16 @ 18:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback