Fråga söker svar!

1. Hur gammal är du om fem år? 30 (shit)
2. Vem var den sista du träffade? min stora kärlek Henrik
3. Hur lång är du? jag är inte lång!
4. Vilken var den senaste filmen du såg? The last airbender
5. Vem ringde du senast? Älsklingen
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Henrik: Kommer. Kyss  (kommer som att komma hämta honom med bilen, inget annat!!!)
7. Vad är dagens planer? snart läggdags!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mamsen är änka.
10. När såg du senast din mamma? Hm... ungefär en vecka sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? blågrön
13. Har du någon gång hittat en katt? nej
14. Vilken är din favoritplats? bredvid Henrik. Vart än det är.
15. Vilken plats föredrar du minst? i kylan.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Karlskoga, Karlstad, Stockholm, USA.... ingen som vet.
17. Vad skrämmer dig? döden
18. Vem fick dig att skratta senast? Henrik
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? har inga kvar, men hade när jag var liten.
20. Har du stationär eller bärbar dator? både och.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt? många gånger tyvärr.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på underlaget. barfota!!?
26. Är du social? ja
27. Vilken är din favoritglass? päronsplit
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? göra mig av med lån, resa, shoppa, spara...
29. Tycker du om kinamat? oooh ja!
30. Tycker du om kaffe? jajemen
31. Vad dricker du till frukost? mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? nej
33. Kan du spela poker? japp
34. Tycker du om att mysa? väldigt mycket (med rätt person/personer)
35. Är du en beroendemänniska? och med det menas?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp, har dock inte träffat henne på många år nu.
37. Vill du ha barn? JA
38. Kan du några andra språk än svenska? ja, engelska och ynka pynka tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja 2 ggr tror jag.
40. Föredrar du havet eller en pool? havet! men gärna lite både och!
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? nja
43. När känner du dig lycklig? när jag umgås med de jag älskar. när jag gör det jag älskar.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? mjölk
45. Vem är den roligaste människan du känner? oj hm... jag vet faktiskt inte.
46. Välj ett ärr på din kropp? har ett efter en skruvmejsel på innersidan knät.
47. Vad har du för ringsignal? Eminem feat. Rihanna - Love the way you lie
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej, kanske att mamma har nått hemma hos sig.
49. Flirtar du mycket? ja med min man.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? The Studio i Västerås
51. Kan du byta olja på bilen? ja
52. Har du fått fortkörningsböter? ja, tyvärr
53. Vilken var den senaste bok du läste? läser just nu "Mr Tourette och jag"
54. Läser du dagstidningen? nopp
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nopp
56. Dansar du i bilen? dansar och dansar, men några moves gör man väl ibland.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol tror jag.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? tips och råd
59. När var du i kyrkan senast? det var nog på farfars begravning för några månader sedan.
60. Vilka personer utmanar du? den som känner sig sugen på lite listigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback