Sammanfattning av helgen:

FREDAG

Vi hann städa undan och förbereda innan familjen Stjernberg kom på besök för att gratta son och bror. Vi åt god smörgåstårta som svärmor fixat, fikade och tittade på idol. De gick väl hem kring 22-tiden och efter det dröjde det inte länge innan vi låg i sängen och sov hehe. Trötta på fredagskvällen. Trist nog togs det inga kort denna kvällen. dåligt, jag vet

LÖRDAG

Jag och älsklingen blåste ballonger inför kvällens kalas och sedan for vi mot Karlstad för match mot Jönköping.

 
 
 

 
Söta Emilia och Sara var inte sugna på att le in i kameran hehe.

Hur matchen slutade är mindre intressant i detta fall så vi fokuserar på vad som hände efteråt istället.
Då blev det partaj!

 
Krille hade slagit in en present sååå fint.. :)

    
   
  

Det blev ett besök på Hotell John, vilket inte har hänt på BRA länge. Det var inte direkt trångt därinne, men vi hade roligt iallafall. Som jag sa till Bergström; "Det blir ju vad man gör det till" ;)

Kvällen slutade med att jag hade 3 grabbar i sängen. Låter spännande va? Det var helt enkelt lite ont om plats här i hemmet så vi fick knö ihop oss. Klockan var ju över fyra när vi la oss så jag hade i varje fall inga problem med att somna.

SÖNDAG

Älsklingens födelsedag!

När alla hade vaknat till liv och magen började kurra så tog vi en promenad till Babylon. Därefter åkte grabbarna hemåt Karlstad och lämnade mig och älsklingen med en lägenhet som behövde städas igen.

Klockan 15 plingade familjen Olsson och familjen Grefve på dörren. Sista kalaset påbörjades.
Det blev fika, massa mys och kina mat till kvällen.

  
  

När alla hade åkt hem slog jag och älsklingen på ett avsnitt av One tree hill och efter det somnade vi i soffan. Helt utslagna hehe.


Hoppas du hade en bra födelsedagshelg min prins!

ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT!!!




Mitt hjärta tyckte synd om mig förut för att jag frös så mycket så han tände lite ljus i vardagsrummet innan han åkte på träning. Gullet!! ;) Själv ska jag snart göra mig nått att äta och sedan invänta dagens Paradise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback