Oktober

Så hur är det med oss denna första dag i oktober 2010?

Jag var så trött när klockan ringde att jag kände mig som 17 igen då jag bara ville SOVA!!!!

Jag drack precis mjölk som förmodligen varit öppnad liiiite för länge. Inte gott!

Älsklingen har hostat så i natt att jag tycker synd om honom. Han har ju dessutom match imorn, hur nu det ska gå!!! Vet ju vad gärna han vill vara med, men som han är just nu borde han stå över. Hm.. känner ju på mig utgången av detta. Ta det lugnt? NJAAAA...hehe

Det är lite trist att hjärtat ska åka bort idag när vi skulle kunna mysa på vår dag, men jag vet ju att han kommer tillbaka och att vi har många mysiga dagar framför oss så jag får stå ut... :) Jag ska ju dessutom ha mys med tjejerna så jag klarar mig nog tihi.

Oj klockan for iväg. Bäst jag gör mig redo för en lite kortare dag på praktiken och den kommande intervjun.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback