Liv

För ett tag sedan fick jag veta att en barndomskompis till mig fått en son.
Häromdagen föddes ännu en liten parvel. Det var en annan barndomskompis som också hon fått en son. Dessa vänner ligger varmt om hjärtat så jag blir lite pirrig i magen när sådana här nyheter når mig. Grattis brudar!
Det känns stort att jag och mina vänner lyckats med så mycket i våra liv och att det finns så mycket kvar att erfara.
En återträff med "gänget" kanske inte vore helt fel?!






JENNY: Ja jag fick reda på det igår... :) Spännande, mysigt, underbart!!!!!!! Nej jag har inte numret så tack vännen för det. Har hört nått litet rykte om att Sofia fick en Sebastian dessutom. Något du vet mer om kanske? :) KRAM



Kommentarer
Postat av: gabriella,

sv: okej, jag tror jag har jordgubbsrabarber fast nte i teljus utan i votivljus är det nog.. men kan kolla så äre ju bara du hör av dig om du är intresserad, du får dom för en billig slant i så fall. är ju så onödigt att de ska ligga i min garderob och så.. :)

2010-10-06 @ 15:35:49
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: gabriella,

sv: nej den här gången var jag inte skyldig :D haha.. ibland luktar det skit gott i trappuppgången, ungfär så att man vill plinga på varenda dörr för att fråga vad de lagar :P

2010-10-06 @ 16:02:29
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: gabriella,

sv: nej den här gången var jag inte skyldig :D haha.. ibland luktar det skit gott i trappuppgången, ungfär så att man vill plinga på varenda dörr för att fråga vad de lagar :P

2010-10-06 @ 16:02:33
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback