Lite kaos ibland bara!

Under eftermiddagens möte på jobbet så började jag frysa som en tok och så fick jag småkänningar (onda ena vill säga) i halsen. Inte bra. Vilket i skrivande stund får mig att minnas tevattnet jag satte på när jag klev innanför dörren, men som jag sedan glömde av totalt. Sjuk vill jag inte bli och speciellt inte nu. Har en VFU-uppgift som måste göras och skrivas om. Sjuk får jag bli en annan gång.. ;P

Snart ska jag åka till ICA och hämta ett paket från H&M. Det jag efterlyste för ett tag sedan ni vet. Har mailat H&M och varit till ICA och frågat efter det och så idag damp det ner en påminelse i brevinkastet. DU HAR ETT PAKET ATT HÄMTA. Jaså ni, det var ju trevligt. En liten miss av posten möjligtvis?!! SUCK!!! Jaja nu ska jag ju i varje fall få hämta ut det.

Slutet gott, allting gott!





JENNY: Jag skickade sms till Jonna. Fick dock inget svar. Men hoppas hon fick det i varje fall! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback