Lista från Johanna!

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej

2. Vem såg dig senast naken?
Henrik som tur är! ;)

3. Hur såg du ut på högstadiet?

Liten, smal, många experiment med mycket smink. Blond för det mesta, men testade även svart underhår/rött överhår samt rosa däremellan.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?

Då är jag alltså 45. Jag är förmodligen aningen kurvigare efter barnafödandet, har garanterat mörkt hår, eventuellt i en page och sminkar mig fortfarande ofta, men alltid naturligt. Jag klär mig förhoppningsvis med sinne för mode, men med min ålder i åtanke.

5. Hur var du på dagis?
Jag var hos dagmamma och där började var dag med tårar, men så fort mamma åkt därifrån så levde jag loppan.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Social, pålitlig och ambitiös skulle jag hoppas.

7. Har du celluliter?
Ja, tyvärr!!!!

8. Biter du på naglarna?
Nej!!!

9. Har du något handikapp?
Jag har dålig syn och så tappar jag namn på folk.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Nja, nä faktiskt inte.

11. Tror du gud är en man eller kvinna?
Gud? Det är, enligt mig, ett påhittat fenomen för de människor som behöver nått att tro på för att deras hopp inte ska kännas meningslöst.

12. Svär du?
Ja det händer.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Är människor trevliga mot mig så är jag trevlig tillbaka.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Kan man sätta upp en skala för sånt?

15. Tror du på utomjordingar?
Nej inte i E.T format, nej.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
Hm...oj...tacos är det enda jag kan komma på nu.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Blodpudding eller fiskpinnar tror jag.

18. Har du blivit arresterad?
Nej.

19. Ljuger du?
Ja det händer nog nångång.

20. Har du kysst en polis?
Nopp.

21. Är du rädd för securitasvakter?
Rädd? Nej det vill jag inte påstå.

22. Har du någonting att dölja?
Det finns väl alltid saker man vill hålla för sig själv, men nja nej.

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar och kapsylöppnare.

24. Är du / har du varit gift?
Nej!

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Ja.

26. Kan du laga cyklar?
Aldrig testat så kan varken säga ja eller nej.

27. Kan du fixa med bilar?
Bara det vanliga, byta olja, fylla på spolarvätska, tanka osv.

28. Brukar du köra om?
Ibland ja.

29. Kan du baka bröd?
Ja, men gör det aldrig.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja. Måste snart göra det här hemma tror jag.

31. Vilken serie skulle du helst leva i?
DPH kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback