Let´s dance!

Maten blev så god att jag nu överväger att ta mig lite till såhär på kvällskvisten. Jag överväger dessutom att göra detta tillsammans med min sambo framför en bra film. Remember me och My little eye finns att välja på. Detta innebär att jag kommer att välja bort dagens avsnitt av Ensam mamma söker. Känns dock inte som att jag kommer att missa vidare värst mycket.

Imorn eftermiddag ska vi vara ute i skolskogen. Då ska jag hålla i en station där det blir tävling mellan två grupper av elever. Skojsigt ska det bli. Förhoppningsvis även för eleverna hehe. På eftermiddagen är det möte och sedan blir det ljusparty hos Maria. Fullt upp varje dag denna vecka vill jag lova. Jösses :P. Ser mest fram emot torsdagen då jag ska få testa på Zumba för första gången. Som jag har längtat!!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

zumba är jätteroligt men grymt svårt ;) beroende på koordination förvisso, vilket jag personligen helt saknar.

2010-10-03 @ 20:51:30
URL: http://nattaaan.blogg.se/
Postat av: gabriella,

skit kul är det, dock har jag hört att det är inte särskilt jobbigt när man går i gruppen så där för det blir lite mer hackigt.. jag har zumba hemma och har kört någon gång och jag svettas som en gris för dte går så fort och även om jag inte kan är det skit kul :)

2010-10-04 @ 10:52:04
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Carina

Var/när/hur ska du träna Zumba? Verkar skitkul ju... :)

2010-10-04 @ 18:36:15
URL: http://lilltwilling.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

CINA: Det är i Ferlinhallen för kommunanställda på torsdag klockan halv sju (tror jag det var). :)



Du, jag skulle gärna ha ditt användarnamn och lösen. Har inte kommit in på din blogg på superlänge. Fick det av Madde för ett tag sedan, men det fungerade ändå inte när jag testade. Om du har kvar min mail så skicka gärna dit, annars kan jag ge dig den igen..:)



2010-10-04 @ 19:35:38
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback