Jädra utseendefixering. Aldrig är man nöjd!

Jag älskar att shoppa. Det är bland det bästa jag vet. Kläder, skor, naglack, smycken... Vanligtvis är jag toknöjd när vi planerat in shoppingdagar. Imorn är en sådan dag. Efter jobbet åker jag direkt till Karlstad tillsammans med min prins. Vi ska köpa nått att ha på oss i helgen om det blir Halloweenpartii. Men för ovanlighetens skull ser jag inte fram emot detta shoppingtillfälle. Jag tycker att kläder sitter totalt galet på mig nu för tiden. Inget passar, inget är snyggt PÅ MIG. Alla andra ser såklart såååå mycket bättre ut. Varför ska man behöva känna såhär?!! Kan man inte bara vara nöjd och glad som man har det och som man ser ut?!! Denna ständiga utseendefixering. Och jag verkar inte kunna få ut det ur min skalle. Dumma skalle huh?

Jag ska dessutom kika lite på nån jacka och på en tjocktröja. Det känns lite mer lockande. Dölja det som döljas bör!!! :P



jag ska förresten sätta fart med min träning igen nu när praktiken tar slut. det har blivit en alldeles för lång vila!


Kommentarer
Postat av: Thess

Du är fin som du är :) kraaam

2010-10-29 @ 13:58:45
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback