Ännu ett år har passerat

För ett år sedan så skrev jag detta inlägg...

4-årig lycka

1 oktober 2005 fick Henrik ett sms av sin bästa kompis och dåvarande kombo Tobias. Det stod ungefär...

Jaha är det slut på singellivet nu då eller? hehe

Det Tobias menade med det var att fråga hur det hade gått när Henrik dagen innan hade begett sig till Karlskoga för att umgås med en tjej han flörtat lite med på internet. En tjej han kände igen från tidigare, men aldrig träffat på det sättet. Knappt ens pratat med tidigare. Denna tjej hade han nu planerat att umgås med en helg. Bara för att ha lite kul tillsammans med innan han for tillbaka hem till Jönköping och singellivet där.
Så det kom nog som en chock när Tobias fick svaret som löd ungefär såhär...

Ja nu är jag inte längre singel.

Fyra månader senare flyttade jag in på Kärrhöksgatan 4 i Jönköping och blev sambo med Henrik, kombo med Tobias.

Sommaren 2006 bjöd på mycket underbar tid tillsammans. Vi åkte utomlands två gånger, firade sommaren med massa kompisar på vår stora balkong samt njöt av varandras sällskap.

December 2006 flyttade vi hem till Värmland. Filipstad blev min nya hemstad och jag var överlycklig. Underbar lägenhet, underbar pojkvän och nya underbara vänner. Dessutom kom vi närmre våra familjer vilket var det bästa av allt.

Sommaren 2007 skaffade vi en ny lägenhet som vi målade och tapetserade i tills vi var nöjda nog att flytta in. Och i denna lägenhet firade vi midsommar, jul och serieseger tillsammans med våra vänner. 2008 besökte vi Tunisien, bara vi två och så tog vi med vännerna till Sunne Badland för en dag. Varje år fram tills nu har vi dessutom firat nyåret i Branäs. Tillsammans med de närmsta vännerna har vi haft skitkul tillsammans.

I juni 2009 i år köpte vi en egen lägenhet. Den har vi under några veckor denna sommar renoverat efter bästa förmåga och vi blev supernöjda. I juli flyttade vi in och allt kändes hur bra som helst.
Vi hann även fira semestern en vecka i Falkenberg tillsammans med familjen Stjernberg. I slutet av augusti började vi båda skolan. Jag mitt tredje år och Henrik sitt första. Tillsammans ska vi bilda en välutbildad, frmgångsrik och trygg familj. Så är i varje fall planen. För vi planerar tillsammans. Det har vi gjort i 4 år IDAG och kommer förhoppningsvis att göra det många många år till.

Vi är ett team som arbetar bäst tillsammans.

As long as we´re together!!

ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA PRINS!! Jag ser fram emot att skapa nya minnen tillsammans med dig!!







Idag får vi lägga till ett år och nya minnen har kommit till.

2009/2010 har innebärit mycket studier för oss båda, en underbar vecka i Branäs med vännerna, en underbar vecka i Turkiet bara vi två och en underbar vecka på Öland tillsammans med familjen Stjernberg. Vi trivs jättebra i vår köpta lägenhet som vi renoverade förra sommaren och vi älskar våra två små lurviga pälsdjur. Men det viktigaste av allt är väl ändå att vi älskar varandra.

Detta år är bara en del av massor med år som jag vill dela med dig min underbara älskling.
Älskar dig Henrik! För alltid!

Grattis till oss på vår 5-åriga kärleksdag :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis på eran dag gumman:)

Orkar nog tyvärr inte komma ikväll :( så sliten efter denna vecka.

puss o kram

2010-10-01 @ 16:38:38
URL: http://sandraz86.blogg.se/
Postat av: gabriella,

grattis! :) ni är så söta ilag!

2010-10-02 @ 20:30:05
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback