Väldigt skumt och lite obehagligt på det!!!

Ja så vad hände igår?

Helt ärligt så vet jag inte, men såhär gick det till:

Jag satt vid datorn och arbetade med en skoluppgift. Skulle precis skicka ett mail då jag märker att internet har dött. Med en lätt suck så försöker jag få igång det igen, men eftersom det inte gick så beslöt jag mig för att fixa lite mat och hoppas att det hade kommit tillbaka när jag var klar. När jag kom in i köket så tog jag mobilen för att ringa min mamma. Då står det begränsad tjänst på skärmen. Jag startar om mobilen och fösöker igen. Nej det gick inte. Suckar ännu lite mer, tar min nu färdiga mat och sätter mig i vardagsrummet för att titta på Paradise Hotell. När jag slår på tv:n så finns det inga kanaler. Myrornas krig på varje kanal. Nu börjar jag bli väldigt irriterad.

Till slut knackade jag på hos en granne och det var samma sak med deras tv. Tydligen var det något fel med Com Hem... Men mobilen då? Jag har ju 3? Hur ofta händer det att två så stora företag får problem vid samma tidpunkt, samma dag?

Jag som är både mörkrädd och nojig av mig tyckte detta var lite olustigt. Det tog ett bra tag innan jag kunde försöka slappna av och då satte jag mig och läste i soffan tills min man kom hem 3 timmar senare. Så nu kan man säga att jag är i behov utav nya böcker... ;).



Jag har dock insett att jag måste köpa en bokhylla om jag ska kunna få plats med mer böcker. Det är böcker överallt här hemma just nu hehe.... Bokmal som jag är.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback