Ett par riktigt bra dagar!!

Jag fick en härlig dos igår under mitt besök på Ängslyckans förskola. Mamma har tur som jobbar med så mysiga små.

Sedan åkte jag ju vidare till fasters små och vad jag känner för dem...ja det vet ni ju redan! ♥
Jag vaknade runt 00.45 då lilla damen var kissnödig och inte kunde sova i sin egen säng hehe. Jag, som låg i en soffa och ej fick plats med snuttan, bar ner henne till mor och far så att hon kunde somna om där.
06.40 kom lillgrabben och kröp ner hos mig. Vi hann mysa i nån minut innan det var dags att kliva upp och göra sig redo för en dag på Stråningstorpsskolan.
Det var en supermysig dag och min närvaro var tydligen uppskattad då Wille tyckte att jag kunde följa med på fredag igen. Hehe...

På min väg hem till Filipstaden så stannade jag till i mitt kära Kyrksten och hälsade på hos Jonssons. Klippte och färgade Annika samt blev bjuden på kaffe, bullar och muffins. Smakade bra kan jag lova!

Sedan for jag vidare i blåsten. Rena stormen ute för sjutton gubbar. Jag avskyr när det blåser. Askyr!!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article8169930.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback