Starkare kärlek finns inte!!!!

På fredag ska fasterhjärtat få banka lite hårdare och smälta lite extra när lillprinsen visar sina talanger i skolan. Jag ska följa honom en heldag och det ska verkligen bli sååå roligt. Nu längtar jag!! Jag ska försöka att inte göra bort mig så att han skäms över mig... hehe.. nej då, det ska nog gå bra.

När jag frågade William om han ville att jag skulle följa med nån dag så var ju såklart Mirandasessan snabb med att säga:

- Du får följa med mig!

Så självklart ska jag följa med även henne någon dag för att se hur hon har det på sin förskola.. :) 



Jag har så mycket kärlek att ge till dessa två att det aldrig kommer att räcka till!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback