Städa hit, julpynta dit...

Just nu är det många som pratar om att julpynta hemma. Att de har eller ska julpynta nu. Jag känner mest bara BLÄÄÄ och aningens pyttelite jihooo. Ska det vara julpyntat hemma hos oss inför första andvent så är detta dagen det borde ske på. Det känns inge vidare. För det första så har jag hostat som en tok i natt och känner mig just nu extremt trött och sliten. För det andra så vet jag inte vart vi har våra julsaker och för det tredje så måste vi först storstäda här hemma och ork och vilja till det finns inte alls. Tråkigt, men dock så sant!

Hade kanske varit lite roligare om jag hade stora stjärnor att hänga i fönstret och fina tomtar att sätta på hyllan. Här har de bland annat superfina saker som jag inte skulle tacka nej till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback