Rivna tapeter, jul, barn och nyår och sånt...

Om jag någonsin tröttnar på läraryrket så kan jag alltid satsa på att bli tapetrivare. Jag är ju så gott som proffs redan.

Imorn ska jag ta mitt pick och pack och åka till Karlskoga. Ska spendera natten hos familjen Grefve och sedan följa med William till skolan på tisdag. Det var ju meningen att detta skulle bli av i fredags, men vi flyttade fram det några dagar. Jag tänkte jag skulle åka förbi mammas jobb imorn också och leka lite med barnen där. Alltid lika trevligt!

Eftersom jag ska vara borta tills på tisdag kväll så kommer det inte bli något skrivet på arbetet förrän på onsdag och då gäller det att jag sitter ordentligt med det så att jag följer planeringen jag har lagt upp. Vill inte halka efter och känna stress under julen. Då ska det så gott som vara klart och jag ska kunna fira jul och nyår med gott samvete. Det är i varje fall mitt mål.

På tal om jul och nyår... just nu längtar jag tokmycket tills dess!!



Detta är mina guldänglar julen 2009.


Kommentarer
Postat av: Elin karlsson

Jag läängtar också :D

2010-11-21 @ 21:47:51
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 00:59:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback