Plugghästarna gör sig bra tillsammans!

Nu har min älskling suttit i ca 2h och 20min med sin mattetenta. Hoppas det går bra!!!

Igår hittade jag några texter som eventuellt kan vara relevanta för mitt examensarbete. Ska ta med dem på måndag så får min handledare kika på dem! Jösses, jag hoppas verkligen vi får tydliga hänvisningar på måndag. Just nu funderar jag på vart sjutton jag ska börja?! Jag får nog börja skriva en lista med de funderingar jag har hehe. Men är ändå rätt taggad för att sätta igång får jag lov att säga. Det viktigaste är nog disciplinen och att jag tar pauser för att gå att träna. In med energi, ut med energi.

Kommentarer
Postat av: sara

Åh, jag är avundsjuk på att du snart är klar! =S

2010-11-05 @ 12:17:56
URL: http://evertsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback