Ont i magen

Min handledare sa till mig, och de andra i samma grupp, att vi kommer att komma till ett tillfälle då det bara känns skit med arbetet. Då vi kommer fundera över om det här kommer att gå.

Nu är jag där!

Just nu känner jag mig bara superstressad och har ångest.

Kommer jag verkligen att klara detta?
Kommer jag verkligen att bli godkänd?

Jag har tidigare tyckt att jag har ganska lätt för att skriva och tycker det är kul. Så känns det inte just nu.

Låt det vända snart!



frågan är hur sjutton jag ska kunna somna nu. det snurrar runt med funderingar i skallen på mig. hoppas jag inte blir halshuggen imorn. lite positiv feedback vore nice för självförtroendet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där. Så lita på en erfaren; det går över. Lovar ;) KRAM/ Johanna

2010-12-01 @ 18:09:47
Postat av: Karin

Pepp pepp det kommer gå bra!

2010-12-02 @ 08:31:50
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback