Lyx i mitt hjärta!!

Jag hade en underbar dag med mamma igår. Vi tvättade fönster, bakade, klippte och färgade mammas hår, spelade kort, åt världens godaste middag och drack gott vin. Älsklingen hann också hem för att vara med på lite kortspel. Superskoj... :)





Oxfilé i pepparsås, klyftpotatis och en grönsallad. Ljuvligt gott!!!

Just nu sitter jag och färgar ögonbrynen. Sist blev det dock inget resultat alls så jag funderar över om det kan vara gammalt. Men testar än en gång och hoppas lite extra.. ;)

Fars dag idag så alla mina tankar går såklart till min egen älskade och saknade pappa. ÄLSKAR DIG!!
Dagen ska dock spenderas i Nykroppa tillsammans med familjen Stjernberg. Ser jag fram emot! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback