Kommer jag att klara detta?

Jag sitter REDAN i fullständig panik. HUR SKA DETTA GÅ???!!!! Sara, du ska vara glad över att du inte är här ännu ;). Nej då, det ska väl gå bra får vi hoppas, men just nu känns det bara som kaos i huvudet.

Jag beställde nya patroner för en vecka sedan ungefär och jag kommer säkert få beställa nya snart igen. Idag skrev jag ut en artikel på 23 sidor och fler kommer det att bli de närmsta veckorna. Dyra jävla patroner!

Nu fick jag lite ont i magen. Vettja om detta är en vetenskaplig artikel jag har bredvid mig?! Är det inte det så måste jag finna några sådana på torsdag. Minst 2 ska vi ha med i arbetet.

Nej jag kanske ska börja läsa artikeln då... den är ju på engelska så det kan ju ta ett tag. Pust och stön!



Kommentarer
Postat av: Pia

Hade du ägnat dig åt något mer åt det naturvetenskapliha hållet hade jag gärna hjälpt dig. Jag gjorde 3 exjobb under min tid som student, så jag hann jobba upp en viss rutin. Och jag kan säga att det var det mest givade under hela min utbildning. Om nu det är till någon tröst

Kram och lycka till

2010-11-09 @ 17:27:31
Postat av: Ida-Marie

PIA: Oj, ja det förstår jag då att du gjorde. Ja jag hoppas att det ska kännas likadant för mig lite längre fram i processen :).

Tack Vännen! Hoppas allt är bra med dig!

KRAM

2010-11-09 @ 20:06:29
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback