I väntans tider...

Nu längtar jag till halv tolv. Är sååå hungrig att magen demonstrerar vilt. Har dessutom ett starkt kaffesug som jag måste göra något åt. Men jag är klar här i skolan så jag får väl gå och köpa mig en kopp strax. När maten är i magen och jag haft kvalitéts tid med Johanna så ska jag hem och plugga. Som tusan också då jag helst vill vara klar med allt imorn när redovisningen är över. Då tar jag nämligen helgen. GÖTT med långhelg... ;).

Vi är bjudna på kalas i Karlstad och visst lockar det med en skojsig kväll med vännerna, men så har det ju varit kalas två helger i rad nu så vi kanske borde ta det lite lugnt hemma istället. Mys i soffan? Å andra sidan så kan vi ju mysa precis när som helst!! Jaja vi får se hur det blir!! Det är ju trots allt bara tisdag än så länge!



rubriken passar ju både mig och Johanna, fast i olika meningar... ;) 


Kommentarer
Postat av: Emma

Shit vilka fina bilder du har i den header.. vem har tagit dem? och gjort din design?

Kram Emma

2010-11-02 @ 11:02:43
URL: http://sirimaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback