Frisören inom mig!!

Jag skjutsade Sandra till salongen i Nykroppa idag. Madde skulle färga hennes hår och genast när jag klev in i salongen så blev jag lite extra lycklig. Visst har det med tjejerna att göra, men jag tror dessutom att jag saknar salongkänslan lite. När Madde plockade fram färgkartan så ville jag nästan gå in i frisörrollen och börja jobba. Saknar själva färgandet!!!

Dessutom blev jag påverkad av Sandras nerver inför färgningen och salongens inbjudande atmosfär så jag bokade en tid för färgning hos Helen den 7 december. Blev lite dumt för då har jag världens utväxt på Emmas partaj, men så får det bli!!!! Längtar iallafall!!! Ska bli roligt med lite nytt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback