Drar in på mina intag!

Jag ska sluta med fikabröd. Alltid när man kommer till svärföräldrarna eller till brorsan eller till mamma eller någon annanstans så ska det fikas och jag är ju en riktig gottegris. Men detta får jag liksom sota för sen när kläderna inte sitter som de ska och vågen visar nya tal. Jag har ju som önskemål att talet snarare ska bli lägre än högre om ni förstår vad jag menar. Läskeblasken får inte heller lämna avtryck i min kropp från och med nu. Frågan är bara hur jag ska lyckas hålla mig från godis. Där kanske gränsen är nådd. En daim på helgen kanske kan få avnjutas, tycker ni inte det?!


På tal om intag så ska jag och älsklingen avnjuta en kinabuffé till lunch. Mat är iallafall nödvändigt och jag tror på att en regelbunden och varierad kost är det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback