De ringde från 3:s kundtjänst

♦ Hurtig tjej frågade hur jag trivdes med tre och telefonen med mera....

♥ Jag svarade BRA!

♦ Tjejen säger att jag som varit kund så länge och betalat alla räkningar i tid nu har några förmåner hos tre.

♥ Jaha okej!

♦ Hon frågade vad jag hade för abbonemang till hemtelefonen.

♥ Jag svarade att jag inte har någon och ej vill ha någon hemtelefon.

♦ Okej, säger hon då. Och sedan kom ett MEN. Så började hon beskriva ett erbjudande gällande hemtelefoni.

♥ Jag avbröt henne ganska snabbt och sa att vi ej var intresserade. Tänkte att det var snält att hon skulle slippa dra allt innan jag sa nej.

♦ Tjejen säger att hon vill berätta så att jag vet vad jag har för förmåner. Hon fortsätter berätta.

♥ Jag sitter bara tyst i luren.

♦ Tjejen blir nog lite förvånad över att jag inte säger något så hon säger samma sak typ 10 gånger. Och sedan kommer det: SÅ, IDA-MARIE, VAD SÄGER DU OM DET HÄR DÅ?????

♥ Men va fan, jag sa ju att jag inte var intresserad (svarade att jag ej var intresserad).

♦ Okej, då får jag tacka för mig.

Suck!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback