Bzzz Bzzz

Jag sitter här och hoppas på att det ska fortsätta vara uppehåll. Är inte särskilt förtjust i när det snöar när jag ska ut och fara med bilen. Nu är det dock härligt fint ute! Me like! Let´s keep it that way!

Jag hade såååå svårt att somna i natt. Äter, dricker, andas, sover, lever examensarbete just nu tror jag. Tankarna fladdrade runt som en bisvärm i natt och vägrade låta mig somna. När jag väl somnade så sov jag dock som en stock. Därför var det tungt att kliva ur sömnen när klockan ringde och jag var tvungen att dessutom kliva ur sängen. Vi får dock hoppas att denna dag för något gott med sig. Jag har planer på att hitta mer litteratur och dessutom ta en tur till platsen där jag ska hålla mina intervjuer. Allt för att ta mig ett steg närmre mitt mål. Veckorna går fort och därför gäller det att vara på alerten (hm...så låter det idag ja hehe).
Bin - Apis mellifera
google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback