Branäs: Here we come again!!

För 6:e året i rad så ska nyår firas i Branäs. Bra pris, lagom restid och världens bästa gäng. Kan liksom inte bli bättre än så. Det är dock några nissar som faller bort i år (tyvärr), men då istället några andra som tillkommer (jippi).

Listan består hittills av namnen:

Ida-Marie: som i mig sjävl! 
Henrik: som i min sambo.
Tobbelias: som i min f.d. kombo.
Elin: vi skakar helst loss tillsammans!
Magnus: utan Mange, inget party.. :)
Madde: bästaste svägerskan är alltid på!
Krille: Krille fixar, ni vet. roligt att filuren ska med!
Nettan: saknade henne nyår 2009 så nu får vi ta igen det rejält.
Erik: äntligen har Nettan lyckats övertala honom!

Så väntar vi på besked från

Henk: räknar nästan med honom. och hoppas!
Robba: hört rykten om sälen, men man vet ju aldrig. roligare med oss ju!! :)
Sarfve: han har alltid mycket och många att välja mellan så vi blir nog bortsållade hehe.

Fan va roligt vi ska ha´t!!! Som alltid..:P



I jämförelse med 2009 ska jag i varje fall försöka tänka igenom min klädsel och min frisyr lite bättre!!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback