Absolut inte utvilad idag!

Igår kväll när vi hade kommit hem från Karlskoga så satte jag mig med julkorten. Det första blev skitfult rent ut sagt. Testade lite nya saker jag fått, vilket bara blev katastrof. Slängde det första och började om. Så nu är i varje fall två så gott som klara och idéer för fler har ploppat upp. Ska sätta mig med examensarbetet nu direkt och sedan FÖRTJÄNA tid med julkorten... :)

I allafall så tickade klockan på fasligt fort igår kväll och plötsligt var hon närmre tolv. Då packade jag ihop och gick, tillsammans med min sambo, och la mig. Jag läste tills klockan var kvart i ett och därefter tyckte jag det var dags för mig att sova. Det var dock omöjligt. Först och främst så snurrade tankar om julkort, examensarbete med mera så jag inte kunde slappna av. För det andra så har min hosta nästan blivit ännu värre så varje gång jag var på väg att somna så kom det en hostattack. Så klockan var nog närmre tre när jag till slut somnade. Trött idag? JA!

Har längtat till denna dag då jag skulle kunna ta tid för att gå och träna. Men tji fick jag... nu blir det snarare ett besök på apoteket för inköp av hostmedicin och mungurgel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback