Vore skönt med lite pengar att slösa just nu!

Åh hittade ett par leggins på Nelly som jag vill ha. Jag får ju pengar imorn och de kostade faktiskt bara 199kr. Jag behöver faktiskt ett par nya för det är en tråd lös i mina favoriter och de andra sitter inge bra. Dessutom skulle dessa passa sååå bra till min nya top.

Ja ungefär så snurrar mina tankar. Intalar alltid mig själv att jag faktiskt behöver eller är värd vissa plagg. Även om jag egentligen borde spara pengarna till annat. Har lite viktigare saker att spendera dem på framöver...

- vi ska köpa tält
- behöver även varsin sovsäck
- Sofie fyller snart år
- Tobbe kanske har sitt kalas snart?
- mors dag på söndag

Det finns säkert mer, men ni förstår poängen.

Snabbt och enkelt är det i varje fall på nätet och vips så var både leggins och en bikinitop hemklickat. Jaja... jag vet ju vad glad jag blir när det kommer hem!! ;-)


Zip Leather Look Leggings SEK 199, Rare Fashion - NELLY.COM Chikita Bikini Set SEK 198, Wonderland - NELLY.COM

www.nelly.com Bra grejer det!! hehe


Kommentarer
Postat av: gabriella,

den där bikinin ska nog jag med köpa, haha :)

2010-05-25 @ 11:47:33
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback