Ny vecka på gång, nya tag!

Har precis sett klart två filmer som vi kan ha användning för i en studiegruppsuppgift vi ska börja med imorn. Ska bli skönt att komma iväg imorn och träffa lite klasskompisar och göra av med lite energi. Känner att jag har en hel del till övers från de dagarna jag ej var på topp!! Men nu är jag tillbaka i full styrka och ser fram emot en rolig vecka. Skola måndag och tisdag, Uppsala torsdag - söndag. Låter lika härligt som det förmodligen kommer att bli.

LFIBK hade avslutning igår så jag kikade på killarna och tjejerna när de spelade innebandy på dagen och sedan så blev det fest på kvällen. Elinvännen gjorde mig sällskap och när grabbarna hade fått god mat på avslutningen så gjorde de oss sällskap en stund innan vi tillsammans gick ner till Köket. Skitrolig kväll med mycket sång, dans och härliga skratt. Bilder finns såklart och kommer att läggas upp snart.. :).

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback