Snurrig i bollen?

När klockan ringde 05.40 så var jag supertrött. Snozade tills klockan slog 06.10 då jag tvingade mig upp till badrummet. Där tvättade jag ansiktet, klädde på mig och gick sedan ut i hallen för att börja sminka mig. Då kände jag va kall om fötterna jag var. Jag behövde ett par strumpor. Ville dock inte väcka Henrik som fortfarande sov utan jag kände att jag lika gärna kunde vänta en stund till. Han skulle ju trots allt upp snart han med... då kikade jag på klockan och började räkna lite. Oj mer än en timme innan han ska upp. Det kan ju inte stämma.

MEN... jag hade verkligen ställt klockan och gått upp en timme för tidigt!!!






Kommentarer
Postat av: gabriella,

haha, oj det var inte dåligt med en timme :p men du kom ju upp i tid iallafall! ;)

2010-05-26 @ 11:28:42
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback