Mycket kvar att göra!

Jag sitter och tänker på vad mycket jag har att göra. Inte så effektivt, men iallafall ett steg på vägen. Just nu fokuserar jag på dessa saker:

- seminarium imorn på boken; Vygotskij i praktiken. Har en fjärdedel kvar att läsa tills dess.
- gruppredovisning på måndag; Utomhuspedagogik. Vi ska sitta med det imorn förmiddag, skriva ihop ett PM och göra oss redo för måndag.
- rapporten ska skickas till opponeringsgruppen den 7/6. Jag ska genomföra några intervjuer, läsa om ämnet och skriva hela rapporten. Har endast börjat spåna lite.
- opponering av rapporten den 9/6. Mellan den 7:e och den 9:e juni ska jag läsa det arbete jag ska opponera på.
- 13/6 är sista inlämningsdag för rapporten.

PUST OCH STÖN!!



tur att jag har detta hjärta i mitt liv som kan motivera mig och pigga upp mig under stressiga stunder!!!

Imorgon kan jag i varje fall stryka en punkt på denna lista. Underbart!!!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt att höra att det inte bara är jag som inte har börjat. :) har dock tänkt mig att börja nästa vecka, måste plugga till f***ing omtentan.

2010-05-25 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback