Snabb summering av min helg.

FREDAG:

Camillas 25-års fest.
Dyr taxiresa genom Karlskoga.
Jättegod mat och dryck.
Supermysigt sällskap.
Många underbara skratt.
Onödigt vassa kommentarer.
Skjuts hem av snälla Anna.
Kvällen gick alldeles för fort.
Längtar tills nästa tillfälle att umgås med dessa härliga tjejer och killar.
Bilder finns, kommer senare.

LÖRDAG:

Träffade mina älsklingar Miranda och William i några alldeles för få minuter.
Fick en mysig pratstund med Annika, Jörgen och Mamsen.
Plockade upp Madde och Magnus på vägen hem.
Fest hos oss.
Underbart sällskap som alltid!!
Härlig musik, kortspel, hänga gubbe och lite dansanta moves.
Parkhallen... mindre roligt.
Korv och rostat bröd.
SÄNGEN.... underbart.
Bilder finns, kommer senare.

SÖNDAG:

Ångest över gårdagen.
Ångest över mitt minimala pluggande under helgen.
Trött, svullen i hela kroppen och saltsugen.
Vill inte, tänker inte, ta några bilder idag.

Pratade med en vän förut och tydligen finns det de som inte riktigt mognat än trots att vi nu absolut kan kalla oss vuxna. Kan inget annat än skratta åt deras barnsliga kommentarer. Men med tanke på omgivningens reaktioner så är det ju ganska tydligt vilka som borde tänka efter lite. Det skulle verkligen inte skada vissa att lära sig det härliga i att vara trevlig mot folk. Man får så mycket mer tillbaka då!! Synd!!

Pratade även med Camilla som berättade om den present hennes snälla sambo skämt bort henne med. Hon fick en spaweekend som ska avnjutas om ett par veckor. Gud så härligt!! Jag funderar på att packa ner mig i deras resväska och följa med hehe.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman. Ingen som varit dum mot dig hoppas jag??

puss o kram

2010-05-02 @ 15:46:16
URL: http://sandraz86.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad menar du med onödigt vassa kommentarer?

2010-05-02 @ 22:31:20
URL: http://evertson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback