Ingen rolig period!

Från trött till alert till irriterad till ledsen till glad till likgiltig till deprimerad till fnittrig till känslig....

Känslomässig berg o dalbana skulle man kunna säga att jag genomgår just nu. En period av massa känslor som avtar varandra i snabb fart. Igår var värst! Då var jag glad på morgonen, småirriterad innan lunch, nära till gråt under hela eftermiddagen samt supertrött och världens smärta i magen under kvällen.

Självförtroendet är som bortblåst ibland! Jag tror att ingen tycker om mig (för varför skulle de göra det?) och vid andra tillfällen så skiter jag i vilket. Jag vill bry mig, men känna och tro att jag duger som jag är.

Kanske är detta ett vanligt problem hos oss människor. Att vi tänker för mycket om för mycket.

Jag hoppas på att denna period snart ska försvinna och att jag bara ska ha en genomgående härlig känsla av LYCKA inom mig.

Tror det hjälper att jag, Henrik, Mamsen och min älskade Syster ska åka till Uppsala imorn och stanna där hela helgen. Behöver omge mig med människor som jag vet älskar mig för den jag är och som jag kan vara ingen annan än mig själv omkring. Jag har dessutom längtat väldigt efter min moster och resten av underbara tunagänget!!

Ska även försöka träffa familjen Grefve imorn så jag får min behövliga dos av famljemys.

Resten av familjen ska vi träffa ikväll då vi ska besöka Nykroppa för lite klippningar, tvätt och mys.

Nu ska jag vila en stund. Tröttheten har satt in igen!


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja det är jätte fint :)

tyckte du den jag köpt var fin då:)?

kraam vännen

2010-05-12 @ 21:58:40
URL: http://sandraz86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback