Tips från Ida-Marie

Behöver man lätta på trycket och gråta en skvätt så har jag ett förslag: titta på Private Practice eller Greys anatomy. Tårarna rinner ner för mina kinder nästan varje gång. Och ändå fortsätter jag titta... knasigt va? Hehe, men det är härliga tårar som bevisar hur bra serierna är och så kan det ju hända att jag lever mig in en hel del också :).




Jag tog en springtur förut. Skitjobbigt. första gången är alltid värst.

Nu är det dock dags att gräva ner sig i böckerna. Jag måste komma igång med examinationsrapporten!!! Måste!!! SUCK!









Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att se att du hittat mig :) (men som sagt är min blogg tillfälligt död, men den kommer nog återuppstå inom den närmaste månaden)

Kommit nån vart med arbetet? De har inte direkt jag, dejtat Vygotskij en sväng idag och pluggat lite till omtentan (känner att ja måste skriva om mina svar på frågorna och de känns väl inte sååå himla kul). Men nu ska jag nog ta helgen.

Vi ses nästa vecka!

Kram

2010-05-21 @ 18:14:57
URL: http://sofieedlund.blogg.se/
Postat av: gabriella,

såg allt att du och henrik kom springandes i regnet flrut in på gården, ingen dålig fart ni hade då ;) haha.. va inne hos en pensionär då, därför jag såg er :)

2010-05-21 @ 20:51:35
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback