Studiernas härligheter

Konstigt att inte huvudet blir större och större av allt jag trycker in. Vet inte hur sjutton jag ska kunna memorera mer än jag redan gjort. Ska göra ytterligare ett par försök under eftermiddagen, men sedan får det gå som det går. Vad mer kan man göra?! :P

Usch...tisdag, onsdag, torsdag och fredag inne i skolan denna vecka. Ser inte fram emot så många turer fram och tillbaka. Speciellt inte med tanke på att jag måste åka buss denna månad. Blir för dyrt annars. Imorn tar jag dock bilen. Vill vara där i tid och åka hem direkt efteråt.

Längtar till helgen då denna vecka är överstökad!! Blir eventuellt lite festande i helgen igen, dock lite lugnare. Henriks tur att ha tenta om en vecka. Vi kämpar minsann på vi. Skönt att det snart är över för åtminstonne en av oss hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback