Sommarlovet måste bli en positiv, rolig och avslappnande period. Behöver det!

Hehe blev precis väldigt glad när jag läste bloggen och såg att Chrille kommenterat. Roligt att få gensvar för det man skriver och det visade ju ytterligare än en gång att han faktiskt är en av dem som alltid läser. Dock insåg jag ju att Chrille fixar nu måste ändras till Krille fixar då han själv stavade på detta viset. Så från och med nu ska jag självklart skriva med K och inget annat än K. Tänk vad man krånglar till det i onödan ibland :).

Jag har precis sovit en stund så än känner jag mig aningen seg i huvudet. Huvudvärken vill inte försvinna den heller. Inte mycket med mig om dagarna. Går mest runt och är trött, stressad och allmänt omotiverad. 
Usch så negg jag låter, men längtan efter sommaren och LOV är just nu helt sjuk. Det är ju skolan och all stress kring den som får mig att känna såhär. Och eventuellt beach 2010 då. Pressen jag känner inombords är jobbig!! Kände mig som en helt ny person när jag provade kläder i Uppsala... men kroppen förändras väl antar jag och så även min. Synd bara att det inte blir som man önskar utan snarare helt tvärtom.

Funderade på spinning, men känner inget sug alls.
Funderade på core, men fick inte med mig Marie så då tappade jag suget.
Funderar på en promenad, det blir det förmodligen! Musik i öronen  och rappa steg. Det kanske hjälper mig att slappna av en del. Sluta tänka för ett tag!



Kommentarer
Postat av: J

Blir ändå ingen sol, så vi kan lägga beach 2010 på hyllan ;D Är ju en grej som är positiv med regnig, svensk sommar!

2010-05-18 @ 18:09:57
URL: http://jacksonjohanna.blogspot.com
Postat av: Jenny Jaderqvist

Jag laser ocksa! Keep on writing! :) Och du,ge upp alla dessa komplex! Du ar skitsnygg ju!!! Saker pa att du kommer vara snyggast pa playan i sommar! Och du har ju massor av manniskor runt omkring dej som alskar och bekraftar dej. Dags att fatta det och alska sej sjalv kanske? ;) Stor kram fran trogen lasare :)

2010-05-18 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback