Se, eller vägra eurovision?

När vårterminen är över så ska jag försöka ha mer bilder i min blogg. Tar lite tid och därför blir det sällan gjort, men i sommar har jag tid att fixa med sånt.. :)

Idag blir det mys med familjen. Jag, Henrik, Mamma, Bror, brors fru Linda, fasters godingar ♥Miranda och William♥, samt Lindas föräldrar Sigurd och Maj-Lis. Den enda som saknas är Systeryster för hon hade andra planer ikväll. Ja och så pappa då såklart, saknaden efter honom finns ju alltid tyvärr. 
Det blir nog eurovision trots Sverigefloppen. Har nog några favoriter ändå.

Vad kommer du att göra ikväll, se eller vägra Eurovision?



Stina hälsar er en soft helg... ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback