Mitt i natten pyssel

När jag väl får en idé och börjar pyssla så kan jag inte riktigt ge mig. Nu är klockan över midnatt, älsklingen sover och jag bör gå och lägga mig jag med. Avskyr att krypa ner i sängen efter att Hjärtat mitt redan gått och lagt sig. För det första tycker jag inte om att smyga omkring i mörker - läskigt och jag blir så extremt klumpig. Och för det andra så kan jag inte sova utan att läsa en stund innan och herrn lyckas alltid vakna även om jag riktar min yttepyttelilla läslampa så långt bort och så långt ner från honom som bara är möjligt. Hm.. men ska nog försöka ikväll iallafall. Tänkte passa på att gå igenom några sidor om Vygotskij så att jag får mindre att göra imorn. Kanoners!!

Nu ger jag er mitt GODNATT och önskar er en trevlig nattsömn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback