Min dejt med solen

Tänkte avnjuta min frukost ut på balkongen med solen stekande på min bleka hy. Solen hade tydligen andra planer. Kanske en dejt med någon annan i en annan del av landet? Jag känner mig sårad och besviken, men hoppas på att han ska dyka upp senare under dagen och ställa allt till rätta. Jag är vanligtvis emot otrohet, men ändå kan jag inte låta bli att ta emot honom med öppna armar när han dyker upp efter sina dejter med människor all over the world.

Så min skål med yoghurt och skivad banan fick istället ätas inne i vardagsrummet och färgen tänker jag senare bearbeta med hjälp av solariumet. Behöver ju inte säga att han är mitt andrahandsval. Därefter blir det en springtur innan jag sätter fart med studierna.

Inte konstigt att jag längtar efter honom va? Solen alltså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback