Min dag!

Sprang 3 kilometer i förmiddags. Inte långt för vissa, alldeles lagom långt för mig. Andra gången jag var ute och sprang i år, så jag får vara nöjd!! Henrik drog till med ett extra varv, men han är ju något mer tränad än mig också hehe.

När vi kom hem städade vi. Försökte, med hjälp av dammsugaren, ta bort allt katthår från gardinerna. Vilket slitgöra!! Resulterade i huvudvärk som nu spränger i mitt lilla huvud.

Henrik har precis åkt iväg på en fisketur med lillebror och Ljungis. De blir garanterat borta ett tag så svärföräldrarna bjöd hem mig på grillat. Tackar man ju inte nej till i första taget. Trevligt med lite sällskap dessutom. Så nu ska jag bara föna håret torrt och spruta på mig lite lukta gott. Kanske sätter på mig en tröja också. Känner på mig att det snart kan bli ganska kyligt ute!

Ha en bra fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback