Millas dag idag!



snygga födelsedagsbarnet

   

 



 vackra vännen med vackra magen

Finns mycket kärlek till alla dessa vänner!






 



först fick jag inte ta kort på Magnus för han hade en dålig hårdag. Jag trodde att han syftade på håret på huvudet, men när grabbarna fick lite hjälp med mustaschen så ville de genast fotograferas tihi.

 

grabbarna musch

 

vi var dock fyra som struntade i att förstärka färgen på ansiktshåret. Tur var väl kanske det.. hehe

älskar mina underbara vänner!!!!



min kära sambo är på sin första träning i skoghall. spännande. och jag ska köra igenom anteckningarna en gång till innan jag ger upp och hoppas på det bästa inför morgondagen. önska mg lycka till!



Kommentarer
Postat av: gabriella,

lycka till! :)

2010-05-03 @ 20:34:43
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback