Måste ligga i de här sista skolveckorna

Började min morgon med frukost ute på balkongen, sedan satt jag kvar och läste i någon timme. Fick dock flytta mig ett par centimeter då och då för att hålla kroppen i solen, men det var det värt!! Denna sol gav mig energi som har räckt hela dagen. Jag har läst halva boken om Vygotskij och därefter pysslat hela dagen. Skitkul!!
Imorn ska jag läsa andra hälften av Vygotskij, läsa in mig på mitt skrivämne och sätta fart på skrivandet. Plugg, plugg och mera plugg!!!


jävlar, nu kom jag precis på vad jag glömde göra idag. skulle ju till biblioteket och lämna tillbaka en bok. jaja får försöka komma ihåg det imorn istället då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback