Lördagen som den såg ut

Gårdagen passerade förbi utan vidare koncentration på studierna. Öppnade inte ens böckerna om jag ska vara helt ärlig. Och vad resulterar detta i idag? Jo aningens ångest och en hel del stress. Vet ju att jag fortfarande har tid på mig och då blir jag så fruktansvärt lat. Är en sista-sekunden-pluggis, får alltid saker gjorda, men de görs i sista sekund. Inte konstigt att man blir stressad då va?

Så vad gjorde jag egentligen igår?

Jo frukosten togs med till Nykroppa där Älsklingen och Svärfar städade ur ett garage där vår kära Musse ska stå. Jag handlade matvaror med Svärmor, åkte till systemet med Mange och Emil och hann dessutom sitta en stund i solen och läsa tidningen. Vi såg även en del av hockeymatchen som slutade lite tragiskt med förlust för vårt land Sverige. Och så blev vi bjudna på smarriga köttbitar och korv från grillen. Sedan bar det av mot Filipstad.

Hemma fick vi besök av Mange, Emil, Krille, Tobbe, Sutinen och något senare kom Andersson, John och Reijo. Ja jo och så kom ju Bjord förbi en stund. Då menar jag en väldigt väldigt kort stund hehe.

- Bayern München - Inter matchen slutade med förväntad vinst till Inter.

- Sutinen insåg själv att han inte var någon grillmästare så min Älskling fick ta över så att vi fick oss några grillade korvar under kvällen.

- Jag la och vann kvällens första bet!

- Några grabbar drog hemåt, andra gick till Köket, jag och älsklingen gick och la oss.

Så var det med det.



Idag är det tänkt att jag ska plugga, men funderar på vart sjutton jag ska börja. Ska jag koncentrera mig på rapporten eller på den bok vi måste läsa tills på onsdag?

ÅNGEST!!       ge mig sommarlov NUUUUUUU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback