Inte riktigt klokt!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7207258.ab

Fan va arg jag blir när jag ser det här klippet. Familjen har blivit erbjudna en bil om de får pojken att sluta röka. Ta ungen från familjen säger jag. Varför ska de belönas för att de får sin son att sluta röka när det var de som fick honom att börja?
Och klippet visas som om det handlar om en apa på zoo som gör roliga konster. Finns inget imponerande med det här om man frågar mig.
Och vadå har försökt få honom att sluta? Det är en 2-årig för fan, ge honom inga cigaretter så får han ju rätta sig efter det.
Och vem låter sitt barn ens testa en cigarett? Bara det är ju idioti!! Nej nått står inte riktigt rätt till här, det är ju helt klart!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback