Ignorerar gärna smärtan och går vidare!

Just nu är smärtan i benen väldigt snäll (peppar, peppar), men det är värre i nacken. Inte min vanliga nackvärk utan nån ny skum "träningsvärkssmärta". Förutom det känner jag en liten orolighet i hals och huvud, men jag tänker INTE tro att det ska utvecklas till nått värre än vad det är just nu. Nej räknar med heldag i skolan imorn och hoppas kunna gå och träna ikväll. Vill inte strunta i träningen helt denna vecka nu när jag varit så duktig ett tag. Det är ju meningen att jag ska öka mina aktiva dagar, inte minsta ner på dem.

Jaja bla bla bla... nu ska jag äta lite sen frukost. Behövde lite tid på mig att vakna till... men nu är jag hungirg.


jag har väldens gulligaste kamrater i skolan. de är de enda man saknar när man är borta på detta viset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback